F

Kaedah alternatif utk meluaskan salur darah yang tersumbat di jantung.

Assalamualaikum....

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ
Saya baru mendapat info dari rakan FB tentang kaedah semulajadi ni.... bukan bermakna nak ketepikan peranan doktor...atau tak perlu khidmat nasihat doktor...bukan begitu...selain ubat-ubatan yang diberikan oleh doktor...kita kenalah usaha cara lain...mungkin dengan itu mempercepatkan lagi proses pemulihan... tambahan pula kita semua tahu akan khasiat halia, lemon, cuka dan bawang putih... Rasanya tak salah mencuba seandainya mendatangkan kebaikan.... Lagi pun bahan2 tu semua memang kita selalu gunakan dalam masakan dan keperluan sehari-hari kita, kan?

Saya ingin berkongsi satu cara rawatan alternatif untuk membuka atau meluaskan salur darah yang tersumbat di jantung. Oleh itu, sesiapa yang mempunyai masalah jantung tersumbat dan perlu menjalani angiografi atau bypass, bolehlah mencuba rawatan alternatif ini, semoga anda tidak perlu melalui pembedahan bypass tersebut.

Resepi ini diberikan oleh Vaid Sahab (doktor di Auyervedi) untuk dikongsi bersama.

Bahan diperlukan:

1 cawan jus lemon
1 cawan jus halia
1 cawan jus bawang putih
1 cawan cuka epal

Cara menyediakannya:
Campurkan semua bahan di atas dan masak dengan api yang perlahan selama 1 jam (60 minit) atau sehingga bahan campuran ini tinggal 3 cawan. Sejukkan, kemudian campurkan dengan 3 cawan madu semulajadi, dan simpan dalam balang yang bersih.

Minum campuran ubat ini satu (1) sudu makan setiap hari. Amalkan sehingga 30 hari dan rasai perbezaannya. Insya Allah rawatan ini akan berhasil.

0 Responses

Sahabat2ku.......