F

Birthday Keysha yg ke 3 tahun.....


Assalamualaikum....

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ
Alhamdulillah.... Keysha Damia Zahirah telah berumur 3 tahun.... moga Allah SWT memberikan perlindunganNya. Moga anakku ini akan menjadi anak yang soleha...... InsyaAllah.

happy birthday to Keysha Damia Zahirah Binti Abdullah
buat sayang mama... usiamu sudah 3 tahun.........
Mama sentiasa doakan moga anak mama, Keysha dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yg baik berpanjangan, menjadi anak yg solehah yg sentiasa membahagiakan dan membanggakan mama dan papa serta berjaya di dunia dan di akhirat. Tiada apa yg istimewa dari mama, sekadar ucapan selamat hari lahir dan salam penuh kasih sayang dari mama dan papa. 


Kebiasaannya persiapan sambutan hari Ulangtahun kelahiran disambut sederhana sahaja... cukup dengan kek dan beberapa juadah... yang mana dinikmati oleh seisi keluarga..... sekadar memeriahkan hari ulangtahun anak. 

Inilah persiapan ringkas untuk besday Keysha.....
Kek, steambot ringkas dan oren mandarin... simple aje.... beberapa keping gambar yg dpt diupload... lambat sgt internet hari ni....
Hai papa...... busy nampaknyer!!!

Seronok dpt hadiah dari along....
Asyik benar ...... dpt hadiah dari mama & papa....
si Khadijah  pun tumpang sekaki....
Haaa.... ni hadiah dari angah!  Busy buka hadiah hingga tak perasan si adik naik basikalnyer....
Apa lagi si Khadijah ambil kesempatan lah gamaknyer ...... hehehehe
Bila birthday aje, tak tahu apa nak diberikan sebagai hadiah, akhirnya basikal sebagai hadiah. Bukan apa, nak beli mainan dah banyak, barang mainan along dan angah banyak dan masih boleh dimain lagi.... akhirnya basikal sebagai hadiah.... alhamdulillah......
0 Responses

Sahabat2ku.......