F

Hari Lahir Suami tercinta!!!! Allah selamatkan Kamu, wahai suamiku....

Assalamualaikum....


 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ
Hari ni jerebu di area Nilai, N9, agak serious. Anak2 saya suruh mereka cuti aje.... walaupun sekolah mereka tidak diminta untuk bercuti lagi.... yelah demi sebuah kesihatan, cuti aje lah....sebab di sklh anak2 saya memang ramai benar pelajar2nya yang batuk2, sesak nafas, muntah2 dan ada juga beberapa pelajar yang pengsan. Jadi saya tidak mahu ambil sebarang risiko, jadi along dan angah saya sendiri yang arahkan mereka bercutiEmbarrassed

Oh ya, la ni saya nak kongsi cerita sambutan besday untuk suami tercinta!!! Bulan June ni mmg bulan makan kek aje...Khadijah dan papanya berkongsi besday dalam bulan yang sama.... preparation seperti biasa anak dara dua orang tu yang buat....sayang along dan angah! Birthday Babies

Buat suami tercinta " Moga sentiasa dalam perlindungan Allah SWT..... diberikan kesihatan yang sihat, dan moga hari mu sentiasa ceria disamping isteri dan anak2 mu ini...... InsyaAllah!
Alhamdulillah....... Inilah yang anak-anak dara berdua tu siapkan utk papanya
Mee Kari....tgk tu siap periuk atas meja...hehehhe....
kek Red velvet.....
P/S: Terima kasih along dan angah.....mama sayang along dan angah.....
0 Responses

Sahabat2ku.......