F

ULANGTAHUN PERNIKAHAN KE -18 TAHUN

Assalamualaikum....

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Alhamdulillah... terima kasih Allah dengan izin Mu, hari ini merupakan ulangtahun pernikahan saya yang ke 18 tahun. Sudah 18 tahun, saya menyelusuri kehidupan bersama suami tersayang, dengan pelbagai rasa, masam, manis, pahit ... Alhamdulillah perjalanan masih jauh ke hadapan....insha Allah. Walaupun target destinasi memang dah tahu kordinatnya, tetapi onak dan duri yang perlu dilalui hanya Allah SWT yang Maha Mengetahui... sesungguhnya saya dan suami hanya mampu merencana, namun Allah S.W.T Perencana yang Maha Hebat.... yang pasti saya dan suami hanya perlu menjalani kehidupan dengan iman dan bijak dalam menangani onak dan duri kehidupan tersebut. Insha Allah....

Wahai Suami Ku...
Andai kau menjadi asbab untuk aku mencium Firdaus Allah S.W.T....aku akan berusaha menjadi SEORANG ISTERI yang baik;

Ya Allah,
Yang Maha mendengar dan maha Pemurah,
Jadikanlah usahaku dan suamiku sebagai usaha yang disyukuri, dosa-dosaku dan suamiku diampuni, amal perbuatanku dan suamiku diterima, dan seluruh aibku dan suamiku ditutupi....aamiin ya Rabbal'alamin...

Doaku harian ku buat suami....
"Ya Allah, Kau terimalah amal ibadahku yang sedikit ini. Kau selamatkanlah perjalanan suamiku, perjuangannya dalam mencari rezeki dan terimalah amal ibadahnya. Dan kalau suamiku terbuat dosa Kau ampunkanlah...
Aamiin Ya Rabbal'alamin"
0 Responses

Sahabat2ku.......