F

Sekalung Kasih Sayang Buat Suami

Assalamualaikum....

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ
Dapat hadiah dari Suami, sebuah Samsung Galaxy Tablet 3.  Alhamdulillah.... terima kasih buat suamiku yang tersayangExpress your emotion.... walaupun bukanlah meraikan acara2 tertentu pun... tu yang membuat hati ini bertambah tersentuh....  Apa2 pun terima kasih Allah atas rezeki yang diberikan pada diriku ini dan terima kasih buat suamiku....Valentine hand heart

Pabila gadget tablet sampai aje di tanganku, along dan angah meluru... huyooooo.... mama ada tablet baru lah... ni yg jeles ni.... kata mereka..... diri ini tersenyum bangga.... bagiku tablet ni memang sesuatu yang tak pernah pun ingin dimilikki cuma bak kata orang rezeki jangan ditolak... aku lebih suka Samsung Corby 2 yg suami belikan dulu, masih elok lagi...dan yg pasti senang dibawa ke sana ke mari.... bila dah ada tablet ni yg pasti Keysha dan Khadijah insan yg paling suka...... 

Kini, Samsung Corby 2, bertukar tangan..... ku berikan kepada Along, amboi Big cheesy grin lebar along bila dpt hp, angah senyum sinis. Moga Along akan dapat menjaganya sebaik mungkin....

Sekalung kasih sayangku buatmu, wahai suami..... Terima kasih atas segalanya!

Ermmm...nilah tablet ku yg baru.....
anak2 mama jgn jelous yer... hehehheBig cheesy grin
Berikut adalah spesifikasi gadget ni... mana lah tau kalau ada yang berminat nak beli kn....

Galaxy Tab 3 10.1 dengan saiz skrin 10.1 inci menawarkan pengalaman aplikasi terbaik dengan grafik tiga Dimensi, keupayaan kamera belakang tiga megapiksel dan belakang (1.3 megapiksel), video definisi penuh (HD) dengan kecekapan penggunaan bateri (6,800mAh) selain melayari laman web dengan lebih pantas.

Selain itu, paparan Galaxy Tab 3 10.1 turut menggunakan Teknologi TFT dengan 16 juta kedalaman warna serta resolusi 1,280 x 800. 

Menggunakan sistem operasi Android 4.2, tablet terbaru keluaran Samsung ini lebih nipis iaitu 7.95 milimeter (mm) berbanding model sebelumnya, manakala panjangnya adalah 243.1mm dan lebar (176.1mm) sementara beratnya hanya 519 gram.

Dari segi hiburan, peranti itu berupaya menyokong format video MPEG4, H.264, H.263, WMV, DIVX dan mampu memainkan semula video dalam HD penuh (1,080 piksel), sementara audionya pula menyokong format MP3, AAC, WMA, FLAC dan AMR.

Galaxy Tab 3 10.1 turut didatangkan dengan sambungan USB v2.0, 3.5mm Stereo Earjack, slot memori luaran microSD sehingga 64 gigabait (GB), manakala memori dalaman 16GB selain, menyokong penggunaan kad sim.


0 Responses

Sahabat2ku.......